Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Piráti,to jsou ti správní odborníci!Zlatá Krnáčová.....;-D

1 0
možnosti
Foto

Nevážený pane Scheinerre.

Byly doby, kdy o Déčko mohl požádat člověk nad 21 s tříletou praxí s Céčkem. Dnes nesmí nejsilnější motorky řídít do 24, ale bus s padesáti lidmi na palubě bude moci řídit i "člověk", který nemá ani roční praxi s Š120???

Pane, je mi Vás líto, že jste při česání hrušek spadl z větve na hlavičku!!! Než zase napíšete další blábol, nechte se vyšetřit.

0 2
možnosti
MK

Ano poradne je zaplatte a bude po problemu.

Jenze ono to dopadne tak, ze sem natah ukrajince....

0 0
možnosti
RV

Už aby to bylo. nemůžu se dočkat, jak magistrátní úředníci a volení představitelé cestují pěšky, když už nebudou moct využít zkrachovanou MHD ;-D:-);-D

2 0
možnosti
Foto

No problem! Aut máme dost a není problém za dotace nakoupit "eAuta"!!! Pěšky budete chodit vy, ovčané. My se budeme přepravovat ekologicky a vy při pomalé chůzi budete určitě produkovat e-e metan. Nad tím se budeme muset zamyslet...;-D;-D

0 0
možnosti
VP

Ten člověk co s tímto nápadem přišel,by měl jít okamžitě na jiné místo,třeba by mohl řídit svačinářky.

4 0
možnosti
VB

V34i27l40é35m 49B12a71r65á22k

25. 10. 2019 10:13

Stačí omezit dotace pro jezeďáky a hned bude 50 000 řidičů (za 55 mld. Kč podpor zde pracuje 100.000 lidí).

No a také kmioňáci se mohou postupně uvolnit.

1 1
možnosti
JJ

Mám zkušenost s mladými řidiči autobusu. U nás na příměstské lince jich jezdí několik. Sice jim asi není 19, ale někdy se divím, že vůbec dostali řidičák. Snažím se jezdit hromadně, ale jsou situace, kdy prostě musím sednout do auta a jet autem. A pak se divím jak tito řidiči jezdí. Dopravní předpisy - to je asi trhací kalendář. Teda jen nějaké doporučení, které není třeba dodržovat.

Jak při nastupování vidím, že na místě řidiče sedí někdo, kdo má ještě pubertální kukuč, drzé čelo a bradu, koukám, abych si sedla. Pokud možno proti směru jízdy a jsem připravená chytat spolupasažéra, který sedí naproti mě.

Už jsem zažila situaci, kdy se brzdilo na poslední chvíli a tak, že lidem padaly tašky, knihy a i tělo ze sedaček. Ti co stáli skončili na zemi. Já také.

Držela jsem se pane bývalý poslanče Humle, ovšem kdybych se držela, abych nespadla, skončila bych s poškozeným svalem na ruce. Stejně jako moje matka. To ten pád na podlahu takové následky neměl. Ruka není udělaná na náhle škubnutí proti směru pohybu. Většinou jí to poškodí.

Než se mladík za volantem autobusu obrousí trvá mu to cca rok. Pak už se mu nestává, že z cestujících před každou zastávkou a semaforem dělá padající domino.

Co se týká rychlosti to už je jiná. Jsou tací co, na prázdné příjezdové silnici do města(po páté hodině ráno), už za cedulí začátku obce, frčí v pruhu pro autobusy cca 80 - 90 a míjejí cedule s omezením rychlosti na 70, 50 a mizí v dáli v zástavbě. Zpomalují až cca 100 metrů před první zastávkou, kde musí zastavit, protože není na znamení.

Když sedím v autobusu s někým kdo má už od pohledu velmi čerstvé papíry, snažím se nevnímat jak jede. Jinak se mi dělá zle a velmi váhám jestli mám tu službu znova využít. Prostě se bojím. Nemám jinou možnost kromě jízdy autem a to nechci. Držím basu s obyvateli města a těm je to fuk. Někdy jsou i zlí. Když spěchám, aby mi neujel spoj, když na další budu čekat kolem 1/2 hodiny. Neznají to. Jim to jede každých 10 minut.

3 0
možnosti
PK

No jo nejsou řidiči a tak pan vymyslel "zlepšení"...R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3261x
"Na Dvojce bydlím,pro Dvojku žiju"

Seznam rubrik